8 maart 2018

Twee vragen aan...Leen Ruijgrok

Twee vragen aan... Leen Ruijgrok

In deze rubriek willen wij met enige regelmaat een SGP-stemmer aan het woord laten met de vraag waarom hij/zij SGP stemt in relatie tot een bepaald thema. Dit keer Leen Ruijgrok uit Randwijk over het thema tekort aan vakmensen..

Wat is uw relatie tot het onderwerp tekort aan vakmensen?

Als eigenaar van een boomkwekerij met personeel merk ik dat de economie weer aantrekt en de vraag groeit,  Het is belangrijk om als onderneming je afspraken naar klanten waar te kunnen maken, maar doordat er te weinig vakmensen beschikbaar zijn, remt dit de mogelijkheden en dus groei van de bedrijven maar ook van de economie.

Waarom stemt u SGP met betrekking tot het tekort aan vakmensen?

De eisen liggen hoog, veiligheid is belangrijk enklanten verwachten service. Daarom is geschoold personeel met kennis van zaken nodig,  zodat we een betrouwbaar handelspartner kunnen blijven. Met de visie van de SGP staan we voor betrouwbaarheid, veiligheid en waardering voor kwaliteit en inzet, zowel naar werknemers als klanten als collega’s .

De economie trekt weer aan, de vraag groeit,

Doordat er te weinig vakmensen beschikbaar zijn, remt dit de mogelijkheden en dus groei van de bedrijven maar ook van de economie.